Cūku Ciltsdarba Centrs

Atbrīvo sevi smaidam

Cūku Ciltsdarba Centrs
Audzētavas
Selekcija
Piedāvājums
Jaunumi
Kontakti

Kongresā piedalījās 310 dalībnieki no vairākām pasaules valstīm. Pirmajā kongresa dienā kongresa runātāji un dalībnieki vairākās  sesijās diskutēja par dienas centrālo tēmu: "Kā piesaistīt patērētāju?".

Otrajā un trešajā dienā tika apmeklēti: 

1. Olmix  - pasaules līderis bioloģisko risinājumu jomā lopkopībai un labībai.

2. Cooperl - lauksaimniecības kooperatīvs, kas ir lielākais cūkgaļas pārstrādes uzņēmums Francijā.

3. IFIP -eksperimentāla cūku ferma Romillē, Bretaņā, Francijā, kur veic visu veidu izmēģinājumus visos ražošanas posmos.

4. ESA - Daudznozaru augstākās izglītības un pētniecības institūts

5. BioVAC - Dzīvnieku veselības uzņēmums, kuru vada pieredzējuši veterinārārsti.

Prezentāciju tēmas: 

  • Pārskats par Cūku ražošanas sistēmu Francijā – Christine Roguet (IFIP). 

"Cūkgaļas ražošana un patēriņš samazinās Francijā. Izaicinājums ir saglabāt 100% pašpietiekamības līmeni..."

  Pārskats par Cūku ražošanas sistēmu Francijā – Christine Roguet (IFIP)

 

  • Gaļas loma cilvēku uzturā – Filips Legrands (Inserm – Agrocampus Rennes)

"Gaļa (sarkanā un baltā), zivis, olas un piens ir svarīgas sastāvdaļas sabalansētā uzturā, kas nodrošina arī daudz būtisku uzturvielu un olbaltumvielu, īpaši augšanas, novecošanas, grūtniecības un zīdīšanas laikā"

  Gaļas loma cilvēku uzturā Filips Legrands (Inserm – Agrocampus Rennes)

  • Sadarbība starp ražotājiem un mazumtirgotājiem – Lorāns Dartuā (Cūkkopības nozares speciālists)

  Sadarbība starp ražotājiem un mazumtirgotājiem – Lorāns Dartuā

  • Korporatīvā sociālā atbildība (CSR), pieeja cūkkopības nozarē - Apolline Pissot (Inaporc)

  Korporatīvā sociālā atbildība (CSR), pieeja cūkkopības nozarē - Apolline Pissot

 

  • Esi labs 2030. gadā — jaunā Henaff grupas cūku audzēšanas vadlīnija – Loïc Hénaff (Henaff grupa)

  Esi labs 2030. gadā – Loïc Hénaff

  • AXIOM uzņēmuma stratēģija "Kā apmierināt patērētāju vēlmes" - Florence Ytournel (Axiom)

  AXIOM uzņēmuma stratēģija "Kā apmierināt patērētāju vēlmes" – Florence Ytournel (Axiom)

 

  • Cūkkopības izaicinājumi – Kristiāna Lamberta (Copa Cogeca).  "Pēc Kristiānas Lambertas viedokļa pastāv viens no "zelta" likumiem, ka nevajadzētu pārāk bieži nostādīt zemniekus vienam pret otru"

Ielogoties